Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre

Vállalati filozófia

Gazdasági eredmény közös elkötelezettségen keresztül

Az érdeklődőknek és vevőknek nagy elvárásaik vannak egy vállalatirányítási rendszerrel szemben – az abas ezeknek eleget tesz. Az abas felhasználók megelégedettsége mindig a középpontban áll. A megelégedettség, minőség és szolgáltatás elválaszthatatlanul összefüggnek – az abas erre orientálódik a napi munka során. A vezérgondolat mindig az, hogy az abas vevők arra tudjanak koncentrálni, ami a legfontosabb számukra: a fő üzleti tevékenységükre. Az előtérben mindig a szoftver minősége áll, amit a szigorú belső minőségbiztosítási rendszer garantál. Azt, hogy az abas vevők ezt az irányt jónak tartják, mutatja azoknak az új vevőknek a nagy száma, akik személyes ajánlás révén jutottak el az abashoz.

Az abas azt az irányelvet követi, hogy a hosszú távú eredmény fontosabb, mint a rövid távú növekedés vagy nyereség. Profitábilisnak lenni azonban azt is jelenti, hogy gazdasági eredménnyel is rendelkezünk. A megfelelő tőkehozam biztosítja a vállalat innovációs képességét és stabilitását. Ez lehetővé teszi a szolgáltatások magas színvonalon tartását és a jövőről való gondoskodást.

A kihívások azok, amik az abas csapatát motiválják! Az elért cél már mindig a múlt. A piacok, a keretfeltételek és a standardok változnak, új tapasztalatok és felismerések szerezhetők, az elvárások pedig egyre nőnek. Az új kihívások elfogadása, a jó és bevált dolgok folyamatos javítása csak minden egyes résztvevő személyes elkötelezettségével, új ötletek megvalósításával, a piachoz és vevőkhöz való közelséggel és előrelátással lehetséges.

Vissza a főoldalra